Toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 16.4.2024 alkaen

Suomalainen verkkokauppa

Relet Oy ,      2566629-8

Runeberginkatu 57

00260 Helsinki

info@felinas.fi,    040 591 1102

myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen.

  • Tuotteilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.
  • Toimitamme tuotteita Suomeen, toimitusaika 2-6 arkipäivää.
  • Toimituskulut Suomeen 5,90€ ja palautus on maksullinen
  • Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@felinas.fi.

1. Tilaaminen

1.1. Tilauksen tekeminen Felinasin verkkokaupasta ei edellytä rekisteröitymistä.

1.2. Tilauksen yhteydessä asiakas voi kuitenkin rekisteröityä Felinasin asiakkaaksi, jolloin asiakas hyväksyy henkilötietojensa liittämisen Felinasin asiakasrekisteriin. Tämä yksinkertaistaa tilausten tekemistä jatkossa ja mahdollistaa sen, että asiakas näkee omalla sivullaan rekisteröitymisen jälkeen tekemänsä tilaukset.

1.3. Asiakas voi myös halutessaan liittyä Felinasin kanta-asiakkaaksi nimenomaisesti ilmoittamalla halustaan saada uutiskirjeitä ja tietoja tarjouksista sähköpostiinsa. Asiakas hyväksyy tuolloin sen, että Felinas kerää asiakkaan yhteystiedot kanta-asiakasrekisteriinsä.

1.4. Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa tai valitsemalla lasku vaihtoehdon. Tilauksen vahvistussivulta näet ostostesi loppusumman sisältäen kaikki verot ja toimituskulut.

1.5. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen.

1.6. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

1.7. Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus. Vahvistusviestien lähettäminen edellyttää sähköpostiosoitteen antamista tilauksen yhteydessä.

1.8. Verkkokauppaan tehtyihin maksettuihin tilauksiin ei ole mahdollista lisätä tai poistaa tuotteita. Myöskään toimitustapaa ei ole mahdollista vaihtaa jälkikäteen.

1.9. Kuluttajalla on ennen tilauksen toimitusta oikeus sähköpostitse, kirjeitse tai puhelimitse peruuttaa tilaus kokonaan tai osin. Tilauksen toimitus on tapahtunut, kun kuluttaja on vastaanottanut ilmoituksen siitä, että tilaus on annettu postin tai matkahuollon kuljetettavaksi.

1.10. Mikäli sinulla on kysyttävää voit olla meihin yhteydessä sähköpostilla info@felinas.fi

1.11. Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron (24%). Verkkokaupan hintamme ovat euroissa (EUR). Tarjoushinnat on merkitty selkeästi erikseen tuotekohtaisesti.

1.12. Pidätämme oikeuden tilauksen peruuttamiseen selkeiden hintavirheiden vuoksi. Jos tuotteen hintaa ei ole merkitty lainkaan, hinnaksi on merkitty 0,00 euroa, tai hinta poikkeaa olennaisesti tuotteen oikeasta hinnasta.

1.13. Myymme tuotteita samaan aikaan myös myymälässämme, joten tuotteiden saatavuustilanne voi muuttua varausprosessisi aikana.

2. Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

————————

Payment Service Provider
 
Paytrail Plc acts as a collecting payment service provider and is an authorized Payment Institution. Paytrail Plc will be shown as the recipient on your bank or credit card statement. Paytrail Plc will forward the payment to the merchant. For reclamations, please contact the website the payment was made to.
 
Paytrail Plc
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Business ID 2122839-7
————————
Betalningsförmedlare

Betalningsförmedlingstjänsten utförs och som leverantör står Paytrail Oyj(2122839-7) i samarbete med banker och kreditinstitut. Betalningar med Visa Electron eller MasterCard-kort syns Paytrail Oyj som mottagare i korträkningen och även förmedlar betalningen till köpmannen. Paytrail Oyj har verksamhetstillstånd för betalningsinstitut beviljat av Finansinspektionen. Vid klagomål ber vi er i första hand vara i kontakt med nätbutiken.

Paytrail Oyj
FO-nummer: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7 40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/information-om-betalning

3. Toimitustavat ja -kulut

3.1. Postimaksu Suomeen on 5,90€ ja palautuksen asiakas maksaa itse. 

3.2. Yli 100€ tilauksissa postimaksu on 0€.

3.3 Postitamme tilaukset suoraan postilaatikkoon, mikäli tuote mahtuu postiluukusta. 

3.4. Mikäli haluat paketin suoraan kotiisi postimaksu on 14,90€

3.5. Toimitamme tilaukset postitse Postin ja Matkahuollon palvelujen kautta kirjattuna postipakettina tai kirjeenä. Kirjattuja lähetyksiä voi seurata lähetystunnuksella.

3.6. Maksuton nouto myymälöistä sopimuksen mukaan, saat viestin kun tilauksesi on noudettavissa.

3.7. Postimaksu Eurooppaan 19,90€

4. Toimitusaika

4.1. Mikäli tilattua tuotetta on varastossamme, arvioitu toimitusaika postitse on noin 2-6 arkipäivää. Pyrimme lähettämään tilaukset samana päivänä.

4.2. Pidätämme oikeuden pidempiin toimitusaikoihin.

4.3. Olemme asiakkaisiin mahdollisimman pikaisesti yhteydessä sähköpostitse tai puhelimitse mikäli havaitsemme toimitusajan kestävän normaalia pidempään.

4.4. Mikäli tuote halutaan ehdottomasti saada tiettyyn päivään mennessä, on siitä mainittava erikseen tilauksen teon yhteydessä. Pyrimme huomioimaan toiveen, mikäli mahdollista.

4.5. Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta, ilmoitetaan siitä asiakkaalle viipymättä ja maksu palautetaan.

4.6. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Tällaiseksi esteeksi katsotaan mm. tuonti- ja vientikiellot, työtaistelutoimenpide, henkilökunnan sairastuminen, viranomaisten päätökset, häiriöt kuljetuksissa, sota, luonnonmullistukset tai muu vastaava seikka. Mikäli ylivoimainen este jatkuu yli kolme kuukautta, on sekä kuluttajalla että Felinasilla oikeus purkaa etämyyntisopimus ilman vahingonkorvaus- tai muita seuraamuksia.

 

5. Toimitusten pakkaaminen

5.1. Käytämme osassa lähetyksissämme kierrätys- ja uusiomateriaaleja kuten meille tulevissa toimituksissa käytettyjä muovipusseja. Tämän vuoksi lähetystemme pakkausmateriaalit vaihtelevat jonkin verran.

 

6. Vaihto-ja palautusoikeus

6.1. Virheettömän tuotteen palauttamisesta tai vaihdosta aiheutuvista kuluista vastaa kokonaisuudessaan asiakas itse ja asiakas voi itse valita palveluntarjoajan (Matkahuolto, Posti), jota käyttää palautusta tehdessään.

Voit ostaa palautuksen esimerkiksi täältä:

Posti: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/laheta-paketti

Matkahuolto: https://www.matkahuolto.fi/osta-paketti

Voit palauttaa tuotteen myös käyttäen asiakaspalautustunnustamme 652 811. Asiakaspalautustunnuksella palautetuista paketeista palautuskulu on 7,90€, joka vähennetään palautettavasta summasta.

Voit palauttaa tuotteen myös liikkeisiimme (Runeberginkatu 57 tai Helsinginkatu 9) jolloin sinulle ei tule palautuksesta postikuluja.

6.2. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen ole yhteydessä meihin sähköpostilla info@felinas.fi tai puhelimitse 040 591 1102. Normaalihintaisten tuotteiden vaihto maksutta (1 ilmainen vaihto/tilaus). Vaihtaessasi tuotteen ole yhteydessä meihin ohjeiden saamiseksi.

6.4. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Tuotteen hintalapun tulee olla kiinni tuotteessa.

6.5. Palautuksesta ja vaihdosta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info@felinas.fi tai tekstiviestillä numeroon 040 591 1102

6.6. Täytä tilauksen mukana tullut palautuslomake.

6.7. Pakkaa tuotteet hyvin ja vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Liitä mukaan palautusilmoitus. Muista pyytää kuitti palautuksestasi.

6.8. Asiakkaan pitää säilyttää palautettavan paketin  lähetystunnus ja kuitti. Maksu palautetaan kun Relet Oy on vastaanottanut tuotteen / tuotteet moitteettomassa alkuperäiskunnossa. Emme korvaa palautuksen aikana kadonneita lähetyksiä, ellei asiakkaalla ole kuittia palautuksesta.

Palautusosoite:

Felinas / Relet Oy

Runeberginkatu 57

00260 Helsinki

 

7. Lunastamaton paketti

7.1.Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Veloitamme asiakkaalta jälkikäteen meille aiheutuneet ylimääräiset pakkaus-, lähetys- sekä palautuskulut, yhteensä 15 euroa, kun asiakkaasta johtuvasta syystä lähetys on jäänyt noutamatta ja se on palautunut verkkokauppaamme.

HUOM! Posti säilyttää paketteja 7 vrk

 

8.Reklamaatio

8.1. Asiakkaan velvollisuus on tarkastaa saapuneen tilauksen sisältö, tuotteiden kunto ja vastaanotettu kappalemäärä huolellisesti heti, kun tilaus on vastaanotettu.

8.2. Mikäli kuluttajalle on toimitettu väärä tuote, tai tuote on viallinen, tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta viipymättä asiakaspalveluumme sähköpostitse info@felinas.fi, jolloin saat meiltä ohjeet tuotteen palauttamista varten.

8.3. Saatuamme palautetun tuotteen vaihdamme sen joko uuteen tuotteeseen tai palautamme tuotteen hinnan.

8.4.Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin tai Matkahuoltoon sekä ilmoitettava meille tapahtuneesta.

 

9. Ehtojen muuttaminen


9.1. Felinas pidättää oikeuden muuttaa yleisiä ehtojaan sekä muita verkkokaupassa sovellettavia ehtoja, kuten asiakaspalautus- ja tietosuojaehtojaan sekä hintojaan. Asiakkaan velvollisuus on ennen tilauksen tekoa tutustua kulloinkin voimassa oleviin ehtoihin.

 

10. Sovellettava laki ja riitojen ratkaisu


10.1. Felinasin verkkokauppaan ja etämyyntisopimukseesi sovelletaan Suomen lakia. Pyrimme ensisijaisesti ratkaisemaan mahdolliset erimielisyydet neuvottelemalla. Jos emme saa ratkaistua kauppasopimukseen liittyvää erimielisyyttä neuvottelemalla, sinulla on oikeus saattaa asia kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi (www.kuluttajariita.fi). Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, sinun on oltava yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Voit myös saattaa kauppasopimukseen liittyvän erimielisyyden ratkaistavaksi Euroopan komission ylläpitämän niin kutsutun verkkovälitteisen riidanratkaisun kautta (http://ec.europa.eu/odr). Käytä tässä tapauksessa Felinasin yhteystietona sähköpostiosoitetta info@felinas.fi.

 

 11. Tietosuoja

11.1.Yksityisyys ja tietosuoja
Felinasin asiakastiedot ovat luottamuksellisia.
Kuluttajan tulee noudattaa tarkkaavaisuutta ja huolellisuutta verkkokauppaa käyttäessään.
Felinas ei koskaan pyydä eikä tallenna kuluttajasta
a) pankkiyhteystietoja
b) luottokorttitietoja

11.2. Voit tutustua myös tietosuojaselosteeseemme, joka löytyy nettisivuiltamme

 

Myymälät

Felinas

Runeberginkatu 57
(Töölöntorin ratikkapysäkin kohdalla)
00260 Helsinki, Töölö
Ark. 10-18 & La 10-15
Puh. 040 591 1102

Hytösen puoti

Helsinginkatu 9
00500 Helsinki, Kallio
Ark. 10-18 & La 10-15
Puh. 09 753 6925

Back to top icon-chevron-up