Verkkokaupassa tehtyjen ostosten palautusaika on 14 päivää. Virheettömän tuotteen palauttamisesta ja vaihdosta aiheutuvista kuluista vastaa kokonaisuudessaan asiakas itse ja asiakas voi itse valita palveluntarjoajan (Matkahuolto, Posti), jota käyttää palautusta tehdessään.
Voit ostaa palautuksen esimerkiksi täältä:
Posti: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/laheta-paketti
Matkahuolto: https://www.matkahuolto.fi/osta-paketti
Voit palauttaa tuotteen myös käyttäen asiakaspalautustunnustamme 652 811. Asiakaspalautustunnuksella palautetuista paketeista palautuskulu on 7,90€, joka vähennetään palautettavasta summasta.
Voit palauttaa tuotteen myös liikkeisiimme (Runeberginkatu 57 tai Helsinginkatu 9) jolloin sinulle ei tule palautuksesta postikuluja.
Mikäli haluat vaihtaa tuotteen ole yhteydessä meihin sähköpostilla info@felinas.fi tai puhelimitse 040 591 1102. Normaalihintaisten tuotteiden vaihto maksutta (1 ilmainen vaihto/tilaus)
Palautettavan tai vaihdettavan tuotteen on oltava käyttämätön ja myyntikunnossa sisältäen hintalaput. Mikäli hintalappu puuttu emme hyvitä tuotteesta täyttä hintaa.
Liitä pakkauksen mukaan seuraavat tiedot:
- Nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
PALAUTUSOSOITE: Felinas, Runeberginkatu 57, 00260 Helsinki
Ilmoita palautuksesta tai vaihdosta ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen info@felinas.fi tai tekstiviestillä numeroon 040 591 1102
Pakkaa tuotteet hyvin ja vie paketti lähimpään postitoimipaikkaan. Liitä mukaan palautusilmoitus.
Muista pyytää kuitti palautuksestasi. Maksu palautetaan kun Relet Oy on vastaanottanut tuotteen / tuotteet moitteettomassa alkuperäiskunnossa. Emme korvaa palautuksen aikana kadonneita lähetyksiä, ellei asiakkaalla ole kuittia palautuksesta.
Palautamme tuotteen kauppasumman valitsemallenne maksutavalle kahden viikon kuluessa siitä, kun palautus on saapunut meille.